.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدير كل بنياد شهید و امور ایثارگران مازندران خواستار شد ؛
مظلومی : همه دستگاهها در تكريم از ايثارگران و طرح سپاس مشاركت فعال داشته باشند
شمال نیوز : مظلومي به اتفاق فرماندار مياندورود در روستاي اوسا از پدر بزرگوار شهيد معظم علي جنگلبان و جانباز عزيز صفر فلاح عيادت و ديدار كرد.....
شمال نیوز: مدير كل بنياد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از ديدار با دو ايثارگر شهرستان مياندورود گفت:همه دستگاهها در تكريم از ايثارگران و طرح سپاس مشاركت فعال داشته باشند . همه دستگاهها در تكريم از ايثارگران و طرح سپاس مشاركت فعال داشته باشند  

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايثار واحد مازندران،هدايت مظلومي مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران يك شنبه يازدهم آذر ماه به همراه فرماندار،رئيس بنياد،بخشدار و رئيس بانك كشاورزي مياندورود در روستاي اوسا اين شهرستان از يك خانواده شهيد و يك جانباز سرافراز ديدار و از آنان تكريم و تجليل بعمل آوردند.

مظلومي به اتفاق فرماندار مياندورود در روستاي اوسا از پدر بزرگوار شهيد معظم علي جنگلبان و جانباز عزيز صفر فلاح عيادت و ديدار كرد.

مدير كل بنياد مازندران پس از ديدار از اين دو اسوه صبر و استقامت گفت:استقلال و آزادي و عزت و سربلندي ميهن اسلامي حاصل جانفشاني و از خودگذشتگي شهداي عزيز و همت بلند جانبازان و آزادگان سرافراز است.

وي افزود:والدين مكرم شهدا در پيشگاه خداوند متعال داراي مقام ،منزلت و عزت هستند.لذا احترام و سپاسگزاري از آنان بر همگان واجب است.

مظلومي با بيان اينكه رسالت ما نسبت به ايثارگران سنگين هست اظهار داشت:همه مسئولان و آحاد جامع در قبال پدران و مادران شهدا وظيفه اي مهم دارند و آن اينكه تكريم و تعظيم و رسيدگي به مشكلات اين عزيزان در اولويت قرار گيرد.
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران در اين ديدار،موضوع درمان پدر شهيد معظم جنگلبان ،اشتغال و درصد جانبازي صفر فلاح را مورد بررسي و پيگيري قرار داد.

گفتني است مدير كل بنياد مازندران در محل فرمانداري مياندورود،موضوع اشتغال و جذب فرزندان شاهد و ايثارگر با فرماندار اين شهرستاندر ميان گذاشت.

مظلومي هم چنين در ساري با دكتر ابراهيمي مدير كل محيط زيست مازندران در رابطه با تبديل وضعيت فرزندان شاهد و ايثارگر شاغل در آن دستگاه و جذب نيروي انساني جديد... جلسه اي برگزار كرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.